2016. március 17., csütörtök

Tudom hogy még dúsul...

Sziasztok Kedves HairHungary és kedves blog olvasók!  Már egy jó ideje nem jelentkeztem, aminek több oka volt. Ünnepek, munka, és persze a hajamat illetően sem volt nagy újdonság. Úgy gondoltam érdemesebb pár hónapot kihagyni és így talán a változás láthatóbb, észrevehetőbb.

Most vagyok a 10. hónapban, azaz pontosan 10.5 hónapos lesz a hajam. Kicsit rövidebbre vágattam, és sajnos mások illetve saját észrevétel alapján is úgy látszik mintha megritkult volna a beültetett terület illetve a régi hajam is picit mintha ritkult volna. Ennek több oka is lehet. Bevallom, kondizok és ehhez izomtömeg növelőt is szedek, de semmilyen más erős szert nem, semmi szteroid vagy mega cucc. Normál Protein és mellé egy Creatine nevű port, ami mint megtudtam felelős lehet a beültetett területen lévő haj ritkulásáért is, bár a Klinika egyik orvosával konzultálva kicsit megnyugodtam, hogy ez nem nagyon lehetséges.

Hajbeültetés után 10 hónappal



A haj ritkulásának oka inkább afféle ciklusosság ami történhet a beültetés után 8-9 hónapban is. Én arra gondoltam, hogy esetleg az a haj amely a beültetés után közvetlenül nem hullott ki, az lehet hogy mostanra gondolta úgy, hogy kihullik. Remélem a „hagyma urak” új hajszalakat növesztenek hamarosan. Lehet ez afféle kora tavaszi "vedlés" is.
Közelről nézve tükörben egyébként nagy örömömre megpillantottam jó pár mini új hajat, vastagot illetve vékonyat egyaránt. Tehát tudom, hogy még dúsul. De hát egyébként is legyünk őszinték, még hivatalosan is van 2-3 hónapom a végleges eredmény eléréséhez.
Mielőtt most még levágattam volna a hajam elég nagy volt már, így hosszabb hajjal bizony jóval dúsabbnak tűnt.  Egyértelműen látható hogy kétoldalt még ritkácska, azokra a részekre tervezek majd egy sűrítő beavatkozást, egy második felvonást! Hozzávetőleg 3000 hajszállal teljesen természetessé válna, de ez meg odébb van.
Hajamra nagyon vigyázok: hidegben sapka, nem zselézem, nem szárítom hajszárítóval. Remélem most is írtam pár hasznos dolgot az esetleg még hajbeültetés előtt állóknak.

Legközelebb a 13. hónapban mindenképpen jelentkezem!  Addigra talán kitavaszodik! Jó meleg lesz!  Üdvözlet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése